Sunday 21 March 2010

Imagery rasa...

Lately aku kurang berada di sini sebab aku rasa kaki aku tgh melayang layang sket... but me... being me... aku memang bound to ruin everything.. dok elok2 terapung sket... i'll stomp my feet on the ground.. aku taknak levitasi yang hanya illusion macam david blaine buat... aku taknak levitasi yang cuma berlandaskan tipu daya... tipu orang yg memandang dan tipu diri sendiri... aku mahu levitasi in its purest form.. kamu... sambutlah tangan ini sebelum kakiku menghentak bumi dan melekat di sana... aku impikan angkasa.. tapi apakan dayaku.. aku cuma manusia...

3 comments:

Anonymous said...

Terlayang? In love? Me too. I want angkasa too but im only human

Lein Nazir said...

wah azam...x story mory pon...adakah melayang-layang ni ada kaitan dgn kapal terbang?

Azzam?? said...

in love? am i?? -_-