Friday 3 July 2009

Nine to five: seniman delusional..

apa perasaan korang kalau ada rakan sepejabat anda yang kononnya (mungkin dia benar2 suka) cintakan music dan mengusung gitarnya ke sana ke mari di ofis? masa2 semua orang bekerja, dia akan hilang dan dendangkan lagu di sana sini macam seniman jalanan.. aku tak kisah actually.. in fact, aku bleh je join sekaki petik satu dua lagu... TETAPI.. janganlah sibuk sangan dengan gitar tu sampai kerja tak siap.. sampai orang kena call berpuluh puluh kali untuk submit kerja.. jangan lah sampai menyusahkan orang lain punya kerja, pending sebab tunggu input dari ko untuk submit report and all... janganlah sampai kau susahkan orang2 dari department lain dan busukkan nama orang2 department ko yg tekun bekerja tu ha... we're all adults.. perlukah orang bebel kat kau macam budak kecik? tak kan? perlu kah orang marah2, tempik2, kasi surat amaran dan mengadu kat higher ups? tak perlu kan? aku tak suka kacau or tutup periuk nasi orang, tapi ingatlah... banyak je jerung, ular dan vulture kat luar sana yang would be more than glad nak taruk pasir time ko tengah tanak nasik... apa2 pun.. aku rasa the person mesti take this video seriously...



aku berani bet, dari berapa banyak pun hot girls yang ko nyanyikan, and ko claim they were charmed by your guitar.. takde satu pun yang ko dapat, kan? stop being delusional... music is for your heart not for getting laid.. =D

6 comments:

Anonymous said...

pehhh..kagum.ade gak org cmni kat tempat keje?aku igt kt uni je.kagum2.

Anonymous said...

carry guitar all around? ish susahkan diri je. hahaha

Liyana Hanim said...

agak la kan hana??kene bwk mende tuh ke sane cni..hahaha

'music is for your heart not for getting laid'--tell it to famous us rockbands...hahaha

atira Ariffin said...

lol kesiannya
hahaha

Fynn Jamal said...

HAAHAHAHAA

Anonymous said...

Learn More tramadol purchase canada - online pharmacy for tramadol