Thursday, 25 February 2010

Charlie dan angel-angel nya...

Susah senang.. tunggang tebalik.. we're there for each other.. gonna have a great time tonight with my angels!
Figura 1.1 Si rambut senget, si papan(yg dah buncit), si kening dan si gigi besi!

8 comments:

Lein Nazir said...

Ok so i guess im not in the list....

Azzam?? said...

laahhaaaiii nak merajuk plak lein ni... smalam aku gi lepak ngan diorang lah... ko, aku ajak lepak pun susah! asyik dating jerr

hana_lalalala said...

Heyyy im not your angel?

Lein Nazir said...

Apa?ajak lepak?aku ke ko yg ssh ajak lpk tu? Sdhla

Azzam?? said...

alahaiii... korang pun angel2 aku gak lahh.. sayang korang gak.. dun worry! =D

Lein Nazir said...

Urgghhh i can sense its not sincere...:p

syarifah norrasyidah syed mohri said...

kau panggil aku si papan yang dah buncit?! benciiiii! >:P

Azzam?? said...

ko taknak ngaku ke??