Tuesday, 20 April 2010

Jodoh dan cinta...

yeap, memang cinta tak datang sekali... tapi kadang2 cinta dua hala tak pernah datang langsung pun. tak ramai yang punya tuah yang sebegitu sekali untuk mencinta dan dicintai. ramai yang cinta 'terpaksa' atau belajar melakonkan watak bercinta. ada juga yang mewujudkan ilusi mencinta dan rasa dicintai kerana takut kan kesunyian. takut tinggal sorang2.. takut takde teman nanti nanti.. mari kita peluk realiti.. mari kita akui.. semua orang mungkin ada jodoh masing2... tapi tak semestinya jodoh kita adalah orang yang kita cinta. tapi bak kata orang.. cinta itu abstrak, macam kita cuba terangkan rupa angin. mungkin kat hujung terowong gelap ni ada jugak cahaya.. who knows... marilah kita jalan and find it ourselves. =)

5 comments:

theroyalcrapster said...

cool. i agree 100%

hana_lalalala said...

I agree. But i would love to have cinta dua hala

myazaraByong said...

nice..
penuh dengan mksd tersirat..

~ indah ~ said...

btol2.
tp jugak kne igt, cinta itu boleh ada dan hilang, dlam erti kata lain, cinta boleh dipupuk..

Azzam?? said...

tapi kalo cinta itu dipupuk... dia macam makan ikan keli yg dibela dan ikan keli yg straight dari sawah la... it's different right?