Tuesday 19 May 2009

khas buatmu...

maafkan aku sayang... maafkanlah diriku ini yang tak bisa menjagamu dengan sepenuh hati.. maafkan lah aku yang selalu mengabaikan mu... terbiar.. sendirian.. hampa.. maafkanlah aku cinta.. kerna aku tak tertoleh ke arahmu tatkala aku mengahadap pc.. melayari jaringan2 internet.. aku tau aku yang bersalah.. aku tau aku alpa dan perlupa.. sayang.. maafkanlah aku.. aku berjanji.. akan ku kemaskan pakaian.. akan kusapu semua debu-debu semalam dan hari hari yang sebelumnya... tubuhmu yang putih itu akan ku capai setiap inci.. akan ku hamparkan cadar baru di kamarmu... aku ku gagahkan mu dengan tangan tangan yang bisa memapah segala kepayahanmu.. percayalah..

dalam lidah manusia normal..

maaflah wahai bilikku.. aku selalu tak kemaskan kau.. selalu mengabaikan benda2 yang bersepah.. maaflah bilikku kerana aku selalu mengadap pc je.. online tak ingat dunia tapi tak kemas2 jugak.. aku tau aku ni selalu lupa laa.. ok ok.. janji.. balik nanti aku akan kosongkan laundry basket.. yee.. aku akan sapu sampah.. aku akan cuci sawang2.. kasi putih balik dinding.. tukar bedsheet baru dan pasang wall shelves yang aku angkat dari ikea itu hari.. dan beli lama dah.. tapi tak gerudi2 jugak dinding and pasang.. aku akan buat semua tu.. percayalah..

errr... jap.. ada ke manusia normal cakap ngan bilik??

(-_-')

terima kasih encik gregory house kerana telah mengajar aku bercakap seputar belit ini.. kamulah idola aku! xD

Figura 1.1 adik-adik.. cakap hi kat encik gregory house.. =D

5 comments:

didiey ;) said...

ermm..kali nie..buleh pecaye ke?
;D

Nadia said...

haha. funny la u. berbunga bunga je berbicara dgn bilik. eceyhhh! :p

Anonymous said...

Baik ko upah org gaji @ ko denda je student2 ko yg busuk tu utk kemaskan kamar ko. Klau nak harap ko yg berkemas...ikut pengalaman aku sebilik dgn ko kat Cemara dulu...seingat aku,ko akan berkemas jugak la...tu pun stlh aku berleter mcm tuan punya rumah.
Kemas jgn X kemas...gambate!
Drp;)
Apek Keji

Azzam?? said...

didiey: errkk.. boleh percaya... tapi tunggu baik demam dulu laa...

nadia: biasalah.. bilikku syurgaku.. xD

apek: hahaha weih.. i've come a long way since zaman2 cemara laa apek..

Anonymous said...

hahahha i pun kadang2 malas nak sapu habuk.. but i just clean my room semalam! bestttt!!!