Wednesday, 26 May 2010

Pergi buatkan hamba mee rebus!!!



ni cerita wild wild west versi melayu. koboi lawan kat gerai mee rebus. minit ke 8 onwards.. klasik habis... argument mee rebus! =D

A: bilang sama orang itu sarang tabuan jangan dijolok. sekarang anda pergi buatkan hamba mee rebus. perut hamba baru terasa lapar.
C: baik tuan.
B: jangan buat apa apa pun.
A: pergi buat mee rebus!
B: jangan buat!
A: pergi buat!
B: jangan!!!

*C terpinga-pinga sama ada mahu pergi ke dapur atau tidak

A: pergi!
B: jangan kata hamba, jangan!

*B keluarkan pistol dan tembak mangkuk di atas meja
*A dengan pantas mengeluarkan sai dan campak ke atas siling. sai tikam manngkuk mee rebus dan terpacak kat atas

B: eh... luar biasa
A: anda jangan takut.. sekarang buatkan hamba mee rebus. lekas!
C: baik tuan.

*C berjalan jalan ke dapur sambil melihat siling

*C kembali dengan sepinggan mee rebus. B menembak lantas memeranjat kan C dan mee rebus tertumpah. A campak pinggan kosong dan mee rebus tersebut terjatuh dengan baiknya ke dalam pinggan tersebut.

B: bertambah luar biasa

*C tersenyum dan berterima kasih kerana mee rebus tersebut berjaya diselamatkan

2 comments:

Anonymous said...

Hebat...aku dpt bayangkan aksi2 lincah Koboi Melayu A.
Bila nak tayang cite nih? Cite2 Melayu kat M'sia nih sape2 pun bleh ngarah. Ko plan nak jd pengarah drama ke Azzam?
Drp,
Wanlau

hana_lalalala said...

Ish ape mengarut ni azam? I just like the song. The lyric i suka, except the 'kekasih gelapku' line. Yg tu i tak suka.

Hamba nak mee rebus