Monday, 28 September 2009

Monday im not in love...

isnin...setelah seminggu aku cuti.. kaki aku berat.. kepala aku berat.. mata aku pun berat... hati lagi laaaa melarat-larat.. rasa macam nak amik MC.. rasa cam "lantak korang lah.. yg aku tau aku malas nak masuk office lagi".. tapi nak buat macam mana.. TANGGUNGJAWAB... with great power comes great responsibilities... siapa lagi yang akan dapat memperjuangkan keadilan dan kesejahteraan sejagat kalau bukan aku? sebagai seorang kamen rider.. sudah menjadi tugas aku.. mendidik... memahat batu batuan hati belia2 yg dari kecik spoiled macam haram.. setiap tumbukan penuh kaseh sayang.. setiap 'tendangan padu maut' yang memberi pengajaran.. ohh.. romantisnya kerjaya ku... marilah anak2.. bersandar di bahu bidang saya!! *pukes* *pukes* lancaaauuu... wahahhahaha

nak buat apa eh hari ni?? aaaaaaa... aku tau.. bagi diorang mid term exam.. bleh laaa aku cover balik tidur!! muahahahahahhaha

(-_-) encik kamen rider.. berusahalah!!!

5 comments:

Anonymous said...

Salam al-Mubarak. Azzam, jom dtg raya rumah aku (Kolej Acacia Avenue,rumah kedai dpn USIM,seblah stadium tertutup Nilai).Nak dtg SMS dulu ye.
Drp;
WanLau

hana_lalalala said...

spiderman!


i pun malas ok. sgt berattt

Koteru Daigo said...

jom ar same2 abes kn thesis wei! ko nk ke lagi pg fac?? awek2 pn dh xde. hahaha...

theroyalcrapster said...

oh aku suka itu lagu! the cure en? :)

theroyalcrapster said...

oh aku suka itu lagu! the cure en? :)