Tuesday 12 January 2010

Kini engkau sudah tiada lagi...

Haritu aku baru jerrr post pasal muntah2 darah... andai aku sudah tiada... andai jerr laa.. im gonna be around.. still.. tapi tidak kepada kawan baik aku si Zares.. minggu lepas dia dah kembali ke sana... ke tempat yang dia dah tak boleh balik ke sini lagi dah.. multiple internal organ failure dalam usia yang sangat muda.. awal 20an.. adilkah hidup ini? terdengar bisik bisikan terkena buatan orang... tapi kalau ikut House m.d. pasti ada sebab2 yang boleh dijelaskan..
*mengeluh

still rasa macam semalam arwah masih lepak2 ngan aku kat kedai nasi kandaq... macam baru haritu jerr kitaorang jamming dan dia goreng solo dia yg masyukkk tu.. masih tak luput lagi segala lawak shin chan yg dia selalu imitate.. masih seronok lagi bincang2 pasal game2 yang pernah kami main.. still lagi aku rasa macam baru aritu jerr Equipment Disaster main gig dengan band aku... tapi nak buat macam mana... masa dia singkat kat sini..

Zares, aku bangga pernah ada kawan macam hang!

3 comments:

Anonymous said...

sorry for your loss

Dilala said...

lives are full with nasty things!memang susah nk diramal sebab jarang sangat bg hint utk kita bersedia

be strong!

Unknown said...

al-fatihah