Monday 4 January 2010

Andai aku sudah tiada...

Malam semalam aku lepak ngan bebudak tu seperti biasa.. well.. seperti hari2 lain.. cuma kali ini entah mengapa, time aku tgh sedap2 main dota... aku rasa cam nak termuntah... nak kata aku ODed on dota, mustahil kot... tgh sedap2 pawn orang.. tapi bila sampai satu tahap... aku tau aku dah takleh handle dah... aku lari gi toilet... and there it goes... bergelen gelen cecair merah keluar dari mulut aku.. stock nasi ayam 'macongkam' yang aku makan petang tadi semua dah bersepah kat dalam sinki tu dan di saluti cecair merah.. "what the FUCK!!".. time tu jugak aku dah start panic... "aku muntah darah ke?? aku dah nak mati dah ke?? shit SHIT SHIT!!". semua kejahanaman aku start playing macam slide show dalam kepala otak aku... i need more time! i need more time!! aku pun slowly bukak pili air, i need running water... i cant accept this! need to wash this away... god.. help me!! mata aku dah merah.. sebab muntah.. bukan sebab nangis... aku kena tenang.. think azam.. think!! aku masih lagi memandang lubang singki tu dan time tu jugak my inner Horatio kicks in... cebisan nasi2 hancur masih lagi di situ.. dan setelah aku teliti... nasi itu disaluti dengan warna merah.. dan aku perhatikan dengan lebih tajam.. iya... warna merah.. merah jambu... just like a light punching through black clouds... aku sedar... tadi kat mancongkam aku minum air bandung dua gelas!! fuck!! lega aku... aku baru nak start kecut and all.. case solved!!... cecair merah dari mata jantan aku ni rupanya air bandung... yeaaahh... hello dunia... im back!! *gelak jahat =D

9 comments:

Unknown said...

bila nak men dota ngan aku pulak?
bagi muntah ijau

Anonymous said...

hahhaaahhaa

yeay ur back!

Debot said...

emotional.

Azzam?? said...

celah bedah mana emotional ni adeb? moral cerita ini adalah

1) lelaki kalo merah tu merah.. biru tu biru... takde turqoise, lavender and apekejadah color yg pompuan invent

2) main dota tu BEST GILER!

3) azam tetap sama macam azam dulu.. cuma ada kereta dan gaji bulan2 jer!

4) azam mempunyai skill separa Horation CSI miami

okeh... ada apa2 soalan??

W@Vlounge said...

Haha..Azam kecut seketika

Lein Nazir said...

wei ada darah colour pink ke?

Azzam?? said...

kalo darah ko campur ngan nasi putih yg hancur bersama isi perut... tak mustahil jadi merah jambu sket kan??

Unknown said...

cis.apasal aku panic plak.cis.

Azzam?? said...

takpe farah... aku faham.. kita kawan dah lama... mesti laa ko amik berat.. unlike some... =p hahahhaa