Monday 4 January 2010

To them newly weds...

kebelakangan ni... ramai betul kawan2 aku yg nak bertunang lah... bernikah lah... berkahwinlah.. so sebagai kawan yang baik lagi setia.. aku cuba untuk hadir ke seberapa banyak yg mungkin.. kang ada yg aku tak pergi karang... stok ungkit bertahun plak... "alaa azam.. aku kawen ko bukannye nak datang" and all... ada saja.. just kepada mereka2 mereka yg nak melangkah ke alam sebelah sana tu... aku nak kongsi sket eh.. rukun nikah

6 RUKUN NIKAH -

1) Pengantin lelaki

2) Pengantin perempuan

3) Akad

4) Wali

5) Dua orang saksi

6) Update FACEBOOK "Relationship Status" within 48-hours (or you'll be in trouble..)

7 comments:

Zaznuriah said...

lol! that was funny! social obligation sucks.

Azzam?? said...

ni based on one of my friend's 1st hand experience.. kena hambur ngan bini dia sebab tak tukar2 status kat facebook... =p

Lein Nazir said...

nnti aku kawin nk try la xnk tkr status...tgk apa jd..

Azzam?? said...

kalo laki ko fadh aku rasa dia tak kisah kot ko tak tukar sampai bila2 pun! hahahaha =p

Anonymous said...

trouble yg dimaksudkan???

Azzam?? said...

trouble yang dimaksudkan might vary from individual and it can range from silent treatment, bebelan, merajuk to worst case scenario, divorce! hahahahah

Alina Hasni said...

LOL to the last one..haha