Friday 20 February 2009

Music Kita: MicWrecka

yeaa yeaa... aku tau.. aku slalu work with lagu2 rock or at least mempunyai guitar dalam line up. kali ini, aku nak memperkenalkan benda yang berbeza sket dari citarasa biasa aku. seriously.. MicWrecka is worth the check. EP solo (note that he's part of The Rebel Scum) dia akan kuar bulan depan (March) and im actually looking forward to it. gaya music dan emceeing diorang (MicWrecka dan juga The Rebel Scum) ni lain macam sket dari most of hip hop malaysia lain. lebih dark, lebih berani dan lebih telus. mengingatkan aku sedikit sebanyak kepada Wu-Tang Clan ye.. ala2 hardcore rap sket. lyrically.. diorang gempak.. and that's also true for his solo act as well and like MicWrecka said dalam lagu Support Bro! "Aku cintakan muzik, aku tak pernah curang!" apa-apa pun.. korang bleh singgah ke official site MicWrecka or MySpace beliau untuk dengar sendiri and judge it yourself from there.. in his words "Demand support daripada korang untuk teruskan mengarang!"

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.